Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen:

  • De producten moeten zich in hun oorspronkelijke staat bevinden met de originele labels en etiketten.
  • De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in de oorspronkelijke staat verkeren.
  • De te retourneren artikelen mogen geen gebruikssporen vertonen.
  • Foto- of videomateriaal waarop het defect duidelijk te zien is (bewijsmateriaal moet binnen 24 uur gestuurd worden nadat wij erom vragen).

De retourkosten zijn voor de verzender.

Als de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen wij je retour helaas niet in behandeling nemen. Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat ze buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Zorg er altijd voor dat je pakket een Track & Trace code heeft. Zonder bewijs van verzending met een Track & Trace-code worden zoekgeraakte retourzendingen niet vergoed. Het versturen van je retourzending per post zonder Track & Trace code is op eigen risico. Als klant ben je verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, krijg je per e-mail bericht dat de retourzending is ontvangen. Binnen enkele dagen na verwerking van je retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen, kunnen helaas niet worden geretourneerd:

a. Voor verzegelde producten. Als het zegel is verbroken, kunnen deze producten niet worden geretourneerd.
b. die door de handelaar volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd (maatwerk);
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die wegens hun aard niet kunnen worden teruggegeven;

Let op! Retourzendingen zonder het retourformulier worden niet in behandeling genomen. Producten die niet in de originele verpakking geretourneerd zijn of al zijn gebruikt kunnen niet worden terugbetaald/geretourneerd. BH's, ondergoed, haarproducten, make-up, haar verzorgingsproducten, consumptie-producten, shapewear zijn NIET retourneerbaar. 

Annulering van bestellingen

Annulering van je bestelling is alleen mogelijk 5 minuten na het plaatsen van de bestelling. Na 5 minuten worden onze bestellingen gestopt in het verwerkingsproces en daarna is een annulering helaas niet meer mogelijk.

Om je bestelling te annuleren kun je na het plaatsen van je bestelling contact met ons opnemen via klantenservice@tovito.nl

Gratis verzending

Wij bieden altijd gratis verzending aan voor jou!

Klantenservice

Wij bieden een luisterend oor voor elke klant! Wanneer je maar wilt.

Betaal veilig

Wij gaan veilig met al jouw gegevens om.